(aplicabilă începând cu data de 1 februarie 2013*) EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 663 din 23 octombrie 2001 Data intrarii in vigoare: 22 decembrie 2001
Forma actualizata valabila la data de: 14 mai 2013 Prezenta forma actualizata este valabila de la 15 februarie 2013 pana la data selectata 14 mai 2013
---------------- *) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 1 februarie 2013 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către RECTIFICAREA nr. 544 din 12 octombrie 2001; LEGEA nr. 371 din 5 octombrie 2006; LEGEA nr. 380 din 5 octombrie 2006; LEGEA nr. 188 din 19 iunie 2007; LEGEA nr. 76 din 24 mai 2012.
Conţinutul acestui act aparţine exclusiv S.C. Centrul Teritorial de Calcul Electronic S.A. Piatra-Neamţ şi nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor.
Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.
CAP. I Dispozitii generale
ART. 1 Accesul liber si neingradit al persoanei la orice informatii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relatiilor dintre persoane si autoritatile publice, in conformitate cu Constitutia Romaniei si cu documentele internationale ratificate de Parlamentul Romaniei.
ART. 2 In sensul prezentei legi: a) prin autoritate sau institutie publica se intelege orice autoritate ori institutie publica ce utilizeaza sau administreaza resurse financiare publice, orice regie autonoma, companie nationala, precum si orice societate comerciala aflata sub autoritatea unei autoritati publice centrale ori locale si la care statul roman sau, dupa caz, o unitate administrativ-teritoriala este actionar unic ori majoritar; ------------- Lit. a) a art. 2 a fost modificata de pct. 1 al art. unic din LEGEA nr. 371 din 5 octombrie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 837 din 11 octombrie 2006.
b) prin informatie de interes public se intelege orice informatie care priveste activitatile sau rezulta din activitatile unei autoritati publice sau institutii publice, indiferent de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informatiei; c) prin informatie cu privire la datele personale se intelege orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila.
CAP. II Organizarea si asigurarea accesului la informatiile de interes public
SECTIUNEA 1 Dispozitii comune privind accesul la informatiile de interes public
ART. 3 Asigurarea de catre autoritatile si institutiile publice a accesului la informatiile de interes public se face din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop.
ART. 4 (1) Pentru asigurarea accesului oricarei persoane la informatiile de interes public autoritatile si institutiile publice au obligatia de a organiza compartimente specializate de informare si relatii publice sau de a desemna persoane cu atributii in acest domeniu. (2) Atributiile, organizarea si functionarea compartimentelor de relatii publice se stabilesc, pe baza dispozitiilor prezentei legi, prin regulamentul de organizare si functionare a autoritatii sau institutiei publice respective.
ART. 5 (1) Fiecare autoritate sau institutie publica are obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public: a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice; b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice; c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet; e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; f) programele si strategiile proprii; g) lista cuprinzand documentele de interes public; h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii; i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate. (2) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa publice si sa actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informatiile prevazute la alin. (1). (3) Autoritatile publice sunt obligate sa dea din oficiu publicitatii un raport periodic de activitate, cel putin anual, care va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a. ------------ Alin. (3) al art. 5 a fost modificat de RECTIFICAREA nr. 544 din 12 octombrie 2001, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 145 din 26 februarie 2002.
(4) Accesul la informatiile prevazute la alin. (1) se realizeaza prin: a) afisare la sediul autoritatii sau al institutiei publice ori prin publicare in Monitorul Oficial al Romaniei sau in mijloacele de informare in masa, in publicatii proprii, precum si in pagina de Internet proprie; b) consultarea lor la sediul autoritatii sau al institutiei publice, in spatii special destinate acestui scop. (5) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa puna la dispozitia persoanelor interesate contractele de privatizare incheiate dupa intrarea in vigoare a prezentei legi, prin consultarea la sediul acestora. Prevederile de mai sus nu se aplica in cazul contractelor de privatizare care se incadreaza in sfera de aplicare a dispozitiilor art. 12 alin. (1). ------------ Alin. (5) al art. 5 a fost introdus de art. unic din LEGEA nr. 188 din 19 iunie 2007, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 425 din 26 iunie 2007.
ART. 6 (1) Orice persoana are dreptul sa solicite si sa obtina de la autoritatile si institutiile publice, in conditiile prezentei legi, informatiile de interes public. (2) Autoritatile si institutiile publice sunt obligate sa asigure persoanelor, la cererea acestora, informatiile de interes public solicitate in scris sau verbal. (3) Solicitarea in scris a informatiilor de interes public cuprinde urmatoarele elemente: a) autoritatea sau institutia publica la care se adreseaza cererea; b) informatia solicitata, astfel incat sa permita autoritatii sau institutiei publice identificarea informatiei de interes public; c) numele, prenumele si semnatura solicitantului, precum si adresa la care se solicita primirea raspunsului.
ART. 7 (1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintarii acestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile. (2) Refuzul comunicarii informatiilor solicitate se motiveaza si se comunica in termen de 5 zile de la primirea petitiilor. (3) Solicitarea si obtinerea informatiilor de interes public se pot realiza, daca sunt intrunite conditiile tehnice necesare, si in format electronic.
ART. 8 (1) Pentru informatiile solicitate verbal functionarii din cadrul compartimentelor de informare si relatii publice au obligatia sa precizeze conditiile si formele in care are loc accesul la informatiile de interes public si pot furniza pe loc informatiile solicitate. (2) In cazul in care informatiile solicitate nu sunt disponibile pe loc, persoana este indrumata sa solicite in scris informatia de interes public, urmand ca cererea sa ii fie rezolvata in termenele prevazute la art. 7. (3) Informatiile de interes public solicitate verbal se comunica in cadrul unui program minim stabilit de conducerea autoritatii sau institutiei publice, care va fi afisat la sediul acesteia si care se va desfasura in mod obligatoriu in timpul functionarii institutiei, incluzand si o zi pe saptamana, dupa programul de functionare. (4) Activitatile de registratura privind petitiile nu se pot include in acest program si se desfasoara separat. (5) Informatiile de interes public solicitate verbal de catre mijloacele de informare in masa vor fi comunicate, de regula, imediat sau in cel mult 24 de ore.
ART. 9 (1) In cazul in care solicitarea de informatii implica realizarea de copii de pe documentele detinute de autoritatea sau institutia publica, costul serviciilor de copiere este suportat de solicitant, in conditiile legii. (2) Daca in urma informatiilor primite petentul solicita informatii noi privind documentele aflate in posesia autoritatii sau a institutiei publice, aceasta solicitare va fi tratata ca o noua petitie, raspunsul fiind trimis in termenele prevazute la art. 7 si 8.
ART. 10 Nu este supusa prevederilor art. 7-9 activitatea autoritatilor si institutiilor publice de raspunsuri la petitii si de audiente, desfasurata potrivit specificului competentelor acestora, daca aceasta priveste alte aprobari, autorizari, prestari de servicii si orice alte solicitari in afara informatiilor de interes public.
ART. 11 (1) Persoanele care efectueaza studii si cercetari in folos propriu sau in interes de serviciu au acces la fondul documentaristic al autoritatii sau al institutiei publice pe baza solicitarii personale, in conditiile legii. (2) Copiile de pe documentele detinute de autoritatea sau de institutia publica se realizeaza in conditiile art. 9. ART. 11^1 Orice autoritate contractanta, astfel cum este definita prin lege, are obligatia sa puna la dispozitia persoanei fizice sau juridice interesate, in conditiile prevazute la art. 7, contractele de achizitii publice. ----------- Art. 11^1 a fost introdus de pct. 1 al art. unic din LEGEA nr. 380 din 5 octombrie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 846 din 13 octombrie 2006.
ART. 12 (1) Se excepteaza de la accesul liber al cetatenilor, prevazut la art. 1 si, respectiv, la art. 11^1, urmatoarele informatii: ----------- Partea introductiva a alin. (1) al art. 12 a fost modificata de pct. 2 al art. unic din LEGEA nr. 380 din 5 octombrie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 846 din 13 octombrie 2006.
a) informatiile din domeniul apararii nationale, sigurantei si ordinii publice, daca fac parte din categoriile informatiilor clasificate, potrivit legii; b) informatiile privind deliberarile autoritatilor, precum si cele care privesc interesele economice si politice ale Romaniei, daca fac parte din categoria informatiilor clasificate, potrivit legii; c) informatiile privind activitatile comerciale sau financiare, daca publicitatea acestora aduce atingere dreptului de proprietate intelectuala ori industriala, precum si principiului concurentei loiale, potrivit legii; -------------- Lit. c) a alin. (1) al art. 12 a fost modificata de pct. 2 al art. unic din LEGEA nr. 371 din 5 octombrie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 837 din 11 octombrie 2006.
d) informatiile cu privire la datele personale, potrivit legii; e) informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei, se dezvaluie surse confidentiale ori se pun in pericol viata, integritatea corporala, sanatatea unei persoane in urma anchetei efectuate sau in curs de desfasurare; f) informatiile privind procedurile judiciare, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces; g) informatiile a caror publicare prejudiciaza masurile de protectie a tinerilor. (2) Raspunderea pentru aplicarea masurilor de protejare a informatiilor apartinand categoriilor prevazute la alin. (1) revine persoanelor si autoritatilor publice care detin astfel de informatii, precum si institutiilor publice abilitate prin lege sa asigure securitatea informatiilor.
ART. 13 Informatiile care favorizeaza sau ascund incalcarea legii de catre o autoritate sau o institutie publica nu pot fi incluse in categoria informatiilor clasificate si constituie informatii de interes public.
ART. 14 (1) Informatiile cu privire la datele personale ale cetateanului pot deveni informatii de interes public numai in masura in care afecteaza capacitatea de exercitare a unei functii publice. (2) Informatiile publice de interes personal nu pot fi transferate intre autoritatile publice decat in temeiul unei obligatii legale ori cu acordul prealabil in scris al persoanei care are acces la acele informatii potrivit art. 2.
SECTIUNEA a 2-a Dispozitii speciale privind accesul mijloacelor de informare in masa la informatiile de interes public
ART. 15 (1) Accesul mijloacelor de informare in masa la informatiile de interes public este garantat. (2) Activitatea de culegere si de difuzare a informatiilor de interes public, desfasurata de mijloacele de informare in masa, constituie o concretizare a dreptului cetatenilor de a avea acces la orice informatie de interes public.
ART. 16 Pentru asigurarea accesului mijloacelor de informare in masa la informatiile de interes public autoritatile si institutiile publice au obligatia sa desemneze un purtator de cuvant, de regula din cadrul compartimentelor de informare si relatii publice.
ART. 17 (1) Autoritatile publice au obligatia sa organizeze periodic, de regula o data pe luna, conferinte de presa pentru aducerea la cunostinta a informatiilor de interes public. (2) In cadrul conferintelor de presa autoritatile publice sunt obligate sa raspunda cu privire la orice informatii de interes public.
ART. 18 (1) Autoritatile publice au obligatia sa acorde fara discriminare acreditare ziaristilor si reprezentantilor mijloacelor de informare in masa. (2) Acreditarea se acorda la cerere, in termen de doua zile de la inregistrarea acesteia. (3) Autoritatile publice pot refuza acordarea acreditarii sau pot retrage acreditarea unui ziarist numai pentru fapte care impiedica desfasurarea normala a activitatii autoritatii publice si care nu privesc opiniile exprimate in presa de respectivul ziarist, in conditiile si in limitele legii. (4) Refuzul acordarii acreditarii si retragerea acreditarii unui ziarist se comunica in scris si nu afecteaza dreptul organismului de presa de a obtine acreditarea pentru un alt ziarist.
ART. 19 (1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa informeze in timp util mijloacele de informare in masa asupra conferintelor de presa sau oricaror alte actiuni publice organizate de acestea. (2) Autoritatile si institutiile publice nu pot interzice in nici un fel accesul mijloacelor de informare in masa la actiunile publice organizate de acestea. (3) Autoritatile publice care sunt obligate prin legea proprie de organizare si functionare sa desfasoare activitati specifice in prezenta publicului sunt obligate sa permita accesul presei la acele activitati, in difuzarea materialelor obtinute de ziaristi urmand sa se tina seama doar de deontologia profesionala.
ART. 20 Mijloacele de informare in masa nu au obligatia sa publice informatiile furnizate de autoritatile sau de institutiile publice.
CAP. III Sanctiuni
ART. 21 (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere si atrage raspunderea disciplinara a celui vinovat. (2) Impotriva refuzului prevazut la alin. (1) se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata. (3) Daca dupa cercetarea administrativa reclamatia se dovedeste intemeiata, raspunsul se transmite persoanei lezate in termen de 15 zile de la depunerea reclamatiei si va contine atat informatiile de interes public solicitate initial, cat si mentionarea sanctiunilor disciplinare luate impotriva celui vinovat.
ART. 22 (1) In cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale, prevazute in prezenta lege, aceasta poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plingerea se face in termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7. (2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale. (3) Hotararea tribunalului este supusa recursului. (4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila. (5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru. ---------- Alin. (5) al art. 22 a fost modificat de art. 42 din LEGEA nr. 76 din 24 mai 2012 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 365 din 30 mai 2012.
CAP. IV Dispozitii tranzitorii si finale
ART. 23 (1) Prezenta lege va intra in vigoare la 60 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. (2) In termen de 60 de zile de la data publicarii prezentei legi in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Guvernul va elabora, la initiativa Ministerului Informatiilor Publice, normele metodologice de aplicare a acesteia.
ART. 24 (1) In termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi Ministerul Informatiilor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si Ministerul Finantelor Publice vor inainta Guvernului propuneri privind masurile necesare pentru ca informatiile de interes public sa devina disponibile in mod progresiv prin intermediul unor baze de date informatizate accesibile publicului la nivel national. (2) Masurile prevazute la alin. (1) vor privi inclusiv dotarea autoritatilor si institutiilor publice cu echipamentele de tehnica de calcul adecvate. ART. 25 Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga orice prevederi contrare.
Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 13 septembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.
p. PRESEDINTELE SENATULUI, PAUL PACURARU
Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 18 septembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.
LISTA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC, COMUNICATE DIN OFICIU, POTRIVIT ART.5 DIN LEGEA 544/2001, PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC, MODIFICATA SI COMPLETATA
1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice. 2. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice; 3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; 4. Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e.mail si adresa paginii de internet; 5. Sursele financiare, bugetul de venituri si cheltuieli 6. Modalitati de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate. 7. Informatii de interes general din punct de vedere al sanatatii publice pentru o buna informare a cetateanului. 8. Datele de contact ale unitatilor sanitare din subordine 9. Raportul periodic de activitate al autoritatii, dupa publicarea sa in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a.
LISTA DOCUMENTELOR EXCEPTATE DE LA COMUNICARE, PENTRU RESPECTAREA PRINCIPIULUI CONFIDENTIALITATII
1. Rapoartele de control administrativ 2. Notele de serviciu cu caracter intern 3. Sesizarile si documentele privind cercetarea disciplinara 4. Numerele de telefon ale angajatilor din cadrul institutiei precum si informatiile privind activitatile extraprofesionale ale acestora 5. Sesizarile, cererile si plingerile persoanelor vizate, ale operatorilor de date cu caracter personal 6. Registrul general de intrare-iesire a corespondentei 7. Registrul de evidenta a deciziilor, avizelor si recomandarilor emise de conducerea DSP 8. Registrul de dosare (specific serviciilor/departamentelor) 9. Registrul special de corespondenta secreta si confidentiala 10. Registrul de arhiva 11. Registrul de inventariere a bunurilor 12. Corespondenta DSP 13. Procesele-verbale de constatare 14. Rapoartele intocmite ca urmare a actiunilor de control 15. Notele de audiere 16. Documentele a caror comunicare publica poate afecta dreptul la viata intima, familiala si privata sau care pot influenta dosarele aflate pe rolul instantelor de judecata 17. Decizii cu caracter intern emise de catre conducerea DSP 18. Statele de salarii 19. Dispozitii interne emise de catre conducatorii structurilor functionale 20. Planificarile anuale si trimestriale ale controalelor. 21. Registrul de evidenta a transferurilor in strainatate a datelor cu caracter personal. 22. Registrul Unic al Cabinetelor Medicale. 23. Dosarele privind litigiile in care institutia este implicata si numele persoanelor care sustin interesele institutiei in aceste litigii.
In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, in perioada 26.09-28.09.2023 Direcţia de Sănătate Publică Mehedinţi organizează examen de promovare in grad profesional pentru funcţia publică de execuţie
In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, in perioada 25.08-28.08.2023 Direcţia de Sănătate Publică Mehedinţi organizează examen de promovare in grad profesional
Directia de Sanatate Publica Mehedinti organizează examen pentru promovarea în grad profesional superior celui deţinut pentru funcţionarii publici de execuţie din cadrul aparatului propriu care îndeplinesc condiţiile pentru promovare
Direcţia de Sănătate Publică Mehedinţi organizează examen pentru ocuparea , posturilor pe perioadă nedeterminată, pentru personalul care a ocupat fără concurs posturi de execuţie, pe perioadă determinată, în perioada stării de alertă sau a situaţiilor de risc epidemiologic şi biologic a funcţiei contractuale de biochimist
Direcţia de Sănătate Publică Mehedinţi va face cunoscut faptul ca organizează examen pentru ocuparea , posturilor pe perioadă nedeterminată, pentru personalul care a ocupat fără concurs posturi de execuţie, pe perioadă determinată, în perioada stării de alertă sau a situaţiilor de risc epidemiologic şi biologic
Direcţia de Sănătate Publică Mehedinţi organizează examen pentru ocuparea , posturilor pe perioadă nedeterminată, pentru personalul care a ocupat fără concurs posturi de execuţie, pe perioadă determinată, în perioada stării de alertă sau a situaţiilor de risc epidemiologic şi biologic
Direcţia de Sănătate Publică Mehedinţi organizează examen pentru ocuparea , posturilor pe perioadă nedeterminată, pentru personalul care a ocupat fără concurs posturi de execuţie, pe perioadă determinată, în perioada stării de alertă sau a situaţiilor de risc epidemiologic şi biologic
Având în vedere avertizările meteo de vreme caniculară și disconfort termic accentuat, la nivelul județului Mehedinți s-au reactivat 83 puncte de prim-ajutor, iar dintre acestea, 11 sunt în municipiul Drobeta Turnu Severin
Incepand din data de 29 iunie 2022, odata cu primirea codului galben de canicula si disconfort termic, la nivelul judetului Mehedinti s-au reactivat punctele de prim ajutor (39 in total, dintre care 10 la nivelul municipiului Drobeta Turnu Severin).
Prin Hotărârea Guvernului nr. 931/2021 privind procedura de desemnare, atribuțiile, modalitatea de organizare a activității și procedura de evaluare a performanțelor profesionale și individuale ale consilierului de etică, precum și pentru aprobarea modalității de raportare a instituțiilor si autorităţilor în scopul asigurării implementării, monitorizării si controlului respectării principiilor și normelor privind conduita funcționarilor publici, au fost reglementate condițiile în care se poate desemna consilierul de etică la nivelul instituției.
Funcționarii publici din cadrul Directiei de Sanatate Publica Mehedinti, care manifestă opțiunea de a dobândi calitatea de consilier de etică, pot depune dosarul de candidatură la Biroul RUNOS, în perioada 15– 19.05.2023, între orele 1000 - 1400 .
Pentru ocuparea functiei publice de conducere de director executiv adjunct in sanatate publica, gradul II, ID 357149, Directia de Sanatate Publica Mehedinti organizeaza concurs de recrutare in conformitate cu prevederile art. 618 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, in perioada 27-29 iulie 2022.
Pentru ocuparea functiei publice de conducere de Sef serviciu Control în sănătate publică, gradul II, ID 329242, Directia de Sanatate Publica Mehedinti organizeaza concurs de recrutare in conformitate cu prevederile art. 618 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, in perioada 27-29 iulie 2022.
Dată fiind creșterea numărului cazurilor de gripă pe teritoriul României, INSP – Institulul Național de Sănătate Publică recomandă respectarea măsurilor minime de protecție sanitară
În prezent, 86.350 de cetățeni sunt înregistrați în Registrul Donatorilor de Celule Stem din România, fiind pregătiți să acorde o șansă la viață semenilor lor. În acest an s-au înscris în registru 3.649 donatori.
Peste 180 milioane de euro din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) sunt puse la dispoziția medicilor de familie pentru reabilitare, modernizare și dotare
Având în vedere situaţia meteorologică actuală, pentru a preveni apariţia
oricăror îmbolnăviri în rândul populaţiei, vă comunicăm următoarele măsuri ce trebuie
luate de către persoanele din zonele afectate de inundații
RECRUTARE ȘI SELECȚIE A SPECIALIȘTILOR (ASISTENT MEDICAL COMUNITAR si MEDIATOR SANITAR) (Runda a 12 a)– GRUP ȚINTĂ pentru componenta de Asistență Medicală Comunitară
Ministerul Sănătății organizează concurs de admitere în rezidențiat pe
post și rezidențiat pe loc în domeniile medicină, medicină dentară și farmacie la
data de 20 noiembrie 2022. Concursul se desfășoară în centrele universitare:
București, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Târgu Mureș și Timișoara.