Buletin informativ

1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea DSP Mehedinti:

Ordin nr. 1078 din 27 iulie 2010, privind aprobarea regulamentului de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale directiilor de sanatate publice judetene si a municipiului Bucuresti.

Ordin 1078 in format DOCX

2. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al DSP MEHEDINTI 

VEZI ORGANIGRAMA IN FORMAT PDF

Atributiile departamentelor sint cuprinse in Ordinul 1078/2010 privind regulamentul de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale directiilor de sanatate publice judetene si a municipiului Bucuresti.

Programul de audiente

Director Executiv Dr. Constantin Miruna
Joi 11:00 - 13:00
Contact

Programul de functionare al institutiei:

Luni-Vineri 8:00 - 16:00
Relatii cu presa/mass-media
Psih.Vochescu Codruta- Comp. Promovarea Sanatatii
Tel:0252323638
E-mail:promovaremehedinti@yahoo.ro

Avize/Autorizari

Primire acte: 9:00 - 10:30
Eliberare acte: 14:00 - 15:00

3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea DSP Mehedinti si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice

Dr. Constantin Miruna Cornelia - Director Executiv
Ec. Vilceanu Ionica - Director Executiv Adjunct-Economic
Ec. Vladuti Rodica - Sef Birou Resurse Umane
Dr. Streinu Carmen - Sef compartiment de supraveghere epidemiologica si control boli transmisibile
Dr. Ianculescu Cornelia - Sef compartiment evaluare a factorilor de risc din mediul de viata si munca


Jr Bajan Daniela-Responsabil cu difuzarea informatiilor publice
e-mail :dspmh@rdsmail.ro
Tel:0252323638

4. Coordonatele de contact ale DSP MEHEDINTI


DROBETA TR. SEVERIN
Str.Traian nr. 115
Tel : 0252/323638

 

5. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil

  1. Raportari
  2. Bugete
  3. Executie

6. Programele si strategiile proprii

Document in format PDF

7. Lista cuprinzand documentele de interes public

1. Actele normative care reglementeaza activitatea in domeniul sanatatii, precum si functionarea institutiei.
2. Structura organizatorica, atributii, programul de functionare, programul de audiente
3. Numele persoanelor din conducerea institutiei, coordonate, telefon, adrese mail
4. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil
5. Coordonatele de contact ale autoritatii
6. Date statistice referitoare la evolutia starii de sanatate a populatiei.
7. Coordonate unitati sanitare subordonate
8. Raportul periodic de activitate al institutiei, dupa publicarea sa in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IIIa.
9. Modalitati de contestare a deciziei institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public (vezi formulare Legea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public)
8. Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate , potrivit legii.
9. Modalitati de contestare a deciziei autoritatii sau institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.